En liten stund över.

Inte för att mitt liv är extremt stressigt, men har har faktiskt inte hunnit blogga sen sist..

Sen i onsdags har jag:

julpysslat med stefan,
blivit utsatt för 6 sms-rape,
ätit på Lilla krogen med kompisar,
stöttat lillasyster på hopptävling,
tryckt i mig nästan en halv pizza,
sett hur en halv liter kaffe ser ut när det rinner ut från springan på ens skåp efter att ha passerat träningsväskan med nytvättade träningskläder,
betett mig extremt omoget med roliga vänner och
noterat hur kall snö är på bar hud för att sedan inse hur mycket jag uppskattar att vi har en bastu hemma (Y)

Skrev samhällsprov om ideologier idag. Svårt att veta hur det gick för den största uppgiften var att skriva en sorts uppsats om sin ideologi och sånt är svårt att "räkna ut" betyget på.
Skönt att ha det gjort iallafall!

Nu är det bara slutprov i fysik kvar, sen är det jullooooooov!! :*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0