Genomgång av mitt lov

Ni får ursäkta mig, det har varit så mycket nu i jul så jag har inte haft tid för bloggen. Känns som om att alla säger det just nu; "Förlåt för att jag inte bloggat, har inte haft tid".
Jag tänker iallafall stå upp för mig själv och vara ärlig, när jag väl haft tid så har jag inte haft någon lust xD
Så det är faktiskt inte helt på grund av tidsbrist..


Sen jag skrev sist har jag;
Kollat på skolans julavslutning med Julia & Ester.


Lagat julmat, bla. dansk ris a'la malta med farmor.



Sovit under granen med lillasyster, en tradition som startades för en massa år sen  :P


Firat julafton med släkten

.. och sjävlklart fått en massa julklappar!


Fotat och åkt pulka med världens bästa kompis, Caroline :D


Firat dansk julafton med släkten och Robert.
(..och varit full för första gången inför pappa...
han har ju sett mig påverkad innan, men aldrig hemma en hel kväll..snacka om pinsamt..)


Suttit katt-, hund- och barnvakt i tre dagar, helt ensam ute i en skog 6 mil hemifrån  xD


och nu är jag hemma på Granåsen igen!

Detta har varit största delen av mitt lov hittills :D

Resan till mamma på Söndag blev inställd, men vi träffar henne nästa gång hon kommer till Småland istället  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0