Kära du..

Kära Matte C,
Jag gillar inte att prata skit bakom folks ryggar, det känns så fel och hur kul är det när personen i fråga får reda på det?
Jag erkänner att jag sagt mycket dumt om dig och det har varit fel av mig att inte ha sagt det direkt till dig istället.
Är ingen "skvallerbytta", men det är säkerligen fler som känner som jag.
Vill inte att du ska få reda på vad jag sagt av någon annan än mig, så nu berättar jag det innan någon annan gör det;


Jag tycker extremt illa om dig och vill helst inta ha något mer med dig att göra överhuvudtaget...!!
Hoppas att du inte tar illa upp, men jag kan inte ljuga för dig mer.





Kommentarer
Postat av: matte c

hur kan du skriva såhär om mej!? jag som trodde det var du och jag! :'(

2010-12-06 @ 20:57:47
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: beccis

hihihi :)

2010-12-06 @ 22:41:27
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0