Pizza och paprika

Som väntat blev min lördag ganska slapp, med tanke på hur sent jag kom hem efter festen igår (02:30)..

Robert stannade hos mig hela helgen! Han hade lovat att köra Catti till tåget på lördag-morgonen och sen handlade vi lite julklappar på stan. Tänker inte säga vilken affär, till vem eller vad jag köpte för personen som ska få det läser min blogg ;)
Några sega timmar senare åkte vi till City Gross och Willys för att inhandla varorna till pizzan vi skulle göra på kvällen. Hämtade Julias kompis Mollie innan vi gick in på Willys, så dom sprang mest runt i affären och försökte ta kort på någon vi trodde var Runar i Hem till Midgård (?).
Sen blev det hemma-gjord pizza, film och "lördags-godis". Hittade en extern hårddisk med bilder från 2004 och framåt, jag har verkligen förändrats genom åren! Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på det någon dag snart :)

Lite av det vi hade på pizzorna.


"Poff-deg" - riktigt bra uppfinning ;)


Mollie och Julia hjälpte snällt till :)



Vårat "lördags-godis". Jag kände mig så tjock på kvällen, så det fick bli lite morötter, paprika och gurka :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0