Såhär mitt i veckan.

Ännu en gång mitt i veckan, dagarna går så fort nu innan jul och jag har känner mig som en sengångare på auto-bahn..

Har fått några sms under veckan, så måste nog förklara mig lite;
Matte C är inte någon "mattias carlsson" eller "martin cerva", det är en kurs!  Matematik steg C är alltså den jag vill bli av med och tycker hemskt illa om. Inlägget var ett skämt som många uppenbarligen misstolkat och trott varit ett inlägg menat till någon person.
Det är alltså ingen fara, inget har hänt, jag är bara trött och nervös inför mitt matte-c-prov imon!

Tiden går så fort nu och jag hänger inte riktigt med. Imorgon är det som sagt matteprov, har 4st fotoprojekt kvar, samhällsprov nästa vecka och slutprov i fysik veckan därpå. Sen är det ju jul också, jag har bara köpt EN julklapp än sålänge, vi har fortfarande inte lyckats planera nyår klart och biljetterna till mamma är fortfarande inte bokade..  STRESS!

Siwar, min vän från Israel, skrev veckans bästa status-uppdatering idag, så tänkte hylla den med att lägga upp den här:
If i ever wanted to commit suicide one day, all i would have to do is jump from your ego to your IQ level =]

Nu ska jag återförenas med matte-boken, pilla lite med ett av fotoprojekten och sen blir det ännu mer matte, ha en skön kväll alla!  :*


Bara att försöka vara stark så klarar man allt.. Eller hur lillasyster?  ;)


Kommentarer
Postat av: mamma Anna

ojojoj vad lillasyster stark, fniss

2010-12-08 @ 20:33:44
Postat av: beccis

haha fail att folk missuppfattade de där om matte c ^^

2010-12-08 @ 20:53:12
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Julia

vadå försöka va stark?

Jag är ju biffen i huset :D

2010-12-11 @ 20:16:19
URL: http://jjuliamichelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0