Sista lördagen innan julafton!

Fått en gammal med väldigt fin låt på hjärnan;
These words are my own, from my heart flown,
(don't you know)
I love you I love you I love you I love youu.
That's all I got to say.
I love you, is that okey?

Med istappar i håret, vita ögonfransar och ett stort leende lyckades jag plumsa mig 8,5km genom snön idag. Kändes så himla skönt för knät gjorde inte ont överhuvudtaget!
Tyckte att alla små gamlingar var så gulliga när jag sprang förbi dom i mina löparbyxor, underställ och t-shirt medan dom såg ut som michellin-gubbar i sina tjocka vinterkläder ^^

Nu måste jag försöka plugga lite fysik, ha en dunder-bra lördag! :*


Hade plåtning i fotostudion i Torsdags tillsammans med Julia donken Nielsen och Elina
tasseman Tauson, hade superkul!! Blev 112 bilder, några väldigt seriösa, men mestadels oseriösa xD Istället för att ladda upp dom allihopa så tänkte jag andvända dom till dagarna jag inte har någon bild till. Ni får ha tålamod!
(och om ni inte orkar vänta så har jag faktiskt lagt upp en tredjedel av alla bilder på facebook..)



Kommentarer
Postat av: Ester

söta ni är ;)

2010-12-19 @ 10:07:02
URL: http://esterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0