söndag!

Jag har känt mig så tjock och äcklig hela helgen så när jag väl kom iväg till gymmet idag blev jag såååå glad!
Det är fantastiskt hur mycket bättre man mår av att röra på sig. Har varit typ deppig eller något hela helgen, vet inte varför, men efter att jag hade tränat blev jag super glad igen!

TRÄNING ÄR FETT NICE!
Förstår mig helt ärligt inte på hur människor klarar av att bara sitta inne hela dagarna :O


Minst tre personen har trott att jag varit min lillasyster nu efter jag färgat håret, tycker att det är lite gulligt. Fast dom har ju rätt, när jag hade plattat håret såg jag ut som henne bakifrån!


Har nog glömt att berätta att jag och Julia har blivit ombedda att åka till Bor tillsammans med vår mentor för att berätta om NV på öppet hus på Onsdag! Ska bli riktigt kul och jag känner mig verkligen stolt att jag och Julia får vara "NV's ansikte utåt"!  Vi ska vara iväg ungefär halva dagen, så vi blir troligtvis bjudna på lunch eftersom att vi missar den i skolan, men mer om det när jag fått all information  :)

Om ni undrar varför jag skriver i kursiv stil hela tiden så är det för att det inte går att ändra...  -.-'






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0