Sovmorgon och julklapps-shopping!

Idag har jag sovmorgon till 10:55 som vanligt och efter skolan drar jag till Gekås för lite julklapps-shopping!

Ställde alarmet på 05:50 som vanligt idag, men låg kvar i sängen och njöt av min sovmorgon till 07:30, underbart!
Traskat runt och fixat lite hemma och bara tagit det lugnt. Om ca. 15 minuter kommer Alexx hit och dricker en kopp kaffe, sen kör han mig till skolan  :D
Måste springa och leta upp Peo och Thomas innan samhällslektionen och reda ut hur jag och julia ska göra på onsdag när vi ska till Apladalsskolan och berätta om Natur (Y)

Har bara en lektion idag eftersom att vi måste åka senast kvart över ett för att hinna köpa lite julklappar ;*

Ett av julpysslena från dagen hos Stefan  :)

Kommentarer
Postat av: mamma Anna

åååå vilket fint julpyssel! Kram mamma

2010-12-14 @ 09:37:50
Postat av: Ester

Åh, skulle också vilja åka dit för att köpa julklappar. Perfekt ju :D

2010-12-15 @ 17:40:58
URL: http://esterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0