Studiedag!

.. och det här är nog första gången som jag verkligen studerat på min studiedag xD

Kan börja med att berätta att jag sprang utomhus igår! Trodde att det skulle vara iskallt och göra ont i halsen, men det var faktiskt riktigt skönt. Sprang i underställ, t-shirt, knä-långa löparbyxor, vantar och halsduk och jag var varken för varm eller frös. Hade halsduken över munnen för att föhindra att andas in den kalla luften.

Gick upp vid nio idag och åt frukost. Städade mitt rum och tvättade lite kläder, sen satte jag mig och ångbastade i hopp om att kunna andas genom näsan :P
Resten av dagen har jag tillbringat i min mys-hörna i rummet läsandes Kemi. Måste verkligen ta detta provet seriöst nu om jag ska få det betyget jag vill ha i slutet av kursen.
Tips till alla er som blir sugna på något när ni pluggar: knapra i er en morot! Den tar inte slut lika fort som kakor och är betydligt snällare mot figuren  ;)

Har beställt klipp-tid idag också! Så kan redan nu meddela att jag inte kommer hinna blogga på fredag. Efter skolan hade jag tänkt hinna med lite träning, sen bort till Linn och klippa mig och sen vidare till klassfest för NV09A+B!!

Nehe, nog med data-nördandet och tillbaka till älskade Kemi-boken istället! :*

Gillar starkt Anderssons, Sonessons, Svahns och Tullbergs tappra försök att göra Kemi-studierna lite roligare;


Kommentarer
Postat av: Alice

Hahaha jag gillar dom starkt!! :D

2010-12-01 @ 17:54:00
URL: http://alicehansson.blogg.se/
Postat av: beccis

jag älskar dom små gubbarna! :D

2010-12-01 @ 20:41:14
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0