Torsdag - vilket flyt!

Låter kanske lite egoistiskt av mig, men idag är jag j*vligt glad att min grannes panna gick sönder :o

 

Blev lite stressad idag på morgonen för jag glömde bort tiden. Gick ner och tog ut Cattis moped eftersom att min inte har något lyse, men tro *** att den inte startar! Lyckades få igång den efter att ha svurit åt den en stund och sladdade ut på vägen på grund av all is. När jag äntligen fått upp balansen ser jag att en lampa lyser, INGEN OLJA?!?! Nu hade jag tre val-

1: Få skjuts på Cattis cykel till bussen som går till Gröndal och sen gå till skolan därifrån.

2: Försöka få igång min moped och riskera 1200kr i böter.

3: GÅ till skolan...

Vilket alternativ jag än skulle välja så innebar det att jag skulle missa sista repetitionen inför provet i kemi, snacka om dåliga valmöjligheter?

 

Det är vid ett sånt här tillfälle man bara ääälskar att ens grannes panna gått sönder så att han inte kommit iväg till jobbet och därmed kan köra en hela vägen till skolan så att man är där en kvart innan man börjar (Y)

Tack Magnus, du räddade min dag! <3


Kommentarer
Postat av: Julia

Magnus är den bästa grannen man kan få ! ^^

2010-12-05 @ 16:52:55
URL: http://jjuliamichelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0