"Ursäkta röran, jag håller på att renovera"

Nya personer har kommit in i mitt liv under detta året, men flera har jag också tappat på vägen.
Många har hjälpt mig under den röriga tiden efter att mitt förhållande tog slut, vissa hjälpte till väldigt mycket för att sen bara gå upp i rök.

Några kom bara på snabb-visit, lärde känna mig och sen försvann igen.

Dock måste det ju också nämnas att några alltid har stått vid min sida och står fortfarande kvar där!
Hur som helst är jag tacksam för att alla funnits här för mig, vare sig dom är med nu eller inte.

Jag älskar er alla, alla som känner att dom borde ta åt sig, gör det!! :)

Det har som sagt varit lite rörigt emellanåt, men nu har jag har renoverat och möblerat om i princip hela mitt liv och känner mig faktiskt riktigt redo för ett
Gott Nytt År! :D


Insåg nyss att detta är första nyår på fyra år som jag inte kommer ha någon att kyssa på tolvslaget.. Så, puss på er alla där ute som också ska fantasi-kyssa någon istället :*

 


Kommentarer
Postat av: mamma anna

Mycket bra skrivit min dotter! Älskar dig kram mamma

2010-12-31 @ 13:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0