Wihoo, fredag igen!

Fick sluta redan 13:30, trots detta gick vi inte från skolan förrän halv fyra.. xD

Det var faktiskt inte vårat fel, hade tänkt sticka till gymmet direkt när vi slutade, men fick reda på att mitt ex, Robert, var i stan och ville hitta på något med mig och Julia. Så vi gick och åt på Stigs inne på Pelikanen.
Satt där till halv sex och gick sedan vidare till Linn för att jag skulle klippa mig.
Blev kvar där i tre timmar!! Tack Julia & Robert x 2 för att ni underhöll mig och hämtade mat!
Skulle ju färga håret och passade på att be henne platta håret också, eftersom att jag aldrig orkar göra det själv ;)  Är verkligen jätte nöjd med resultatet, men det är ju som alltid lite svårt att vänja sig i början så det känns ju lite konstigt när man kollar sig i spegeln. Gjorde mig iordning samtidigt som Linn städade salongen och sen körde hon mig till festen på Vråen :D

Före:



Efter:


.. och plattat med!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0