12år och migrän.

Stackars lillasyster är hemma från skolan idag igen, måste vara sjukt jobbigt att vara tolv år och ha migrän.. Krya på dig!

Måste säga att det känns ganska underbart att sitta vid köksbordet, dricka kaffe och äta frukost, samtidigt som man ser sina styvsyskon irra runt i huset för att dom ska med bussen till skolan och glömmer en massa saker.
Varför gör inte jag samma sak? Jo, för jag har ju sovmorgon till 10:55 och blir skjutsad till skolan av pappa vid 10:30! (Y)
Lite extra underbart är det också att jag bara har två lektioner idag och sen studiedag på veckans jobbigaste dag, imorgon! :D

Nu ska jag fortsätta att njuta av min sovmorgon :*



Jag har fått "häst-feber" igen och är sååå sugen på att ha hem en liten ponny att pyssla om lite, men har jag verkligen tid? ...och pengar...?




Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Du är en riktig livsnjutare du!! Kram Älskar dig

2010-11-30 @ 09:12:43
Postat av: carro

Linnéa varför e du uppe såååå tidigt om du ha sovmorgon? Gå o lägg dej!! :P <3

2010-11-30 @ 14:51:04
Postat av: Julia

Men.. Ta hem Superman då !

Så kan vi ha både Amor o Superman, vet att pappa tkr det är dyrt lr så.. Men fall vi blir lyckliga tror jag att han kan offra dom 2400 kronorna i månaden.

2010-12-01 @ 00:12:34
URL: http://jjuliamichelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0