Aningen oväntat..

Fick ett samtal när jag kollade på "The Spy Next Door" igår.. En mörk, men bekant röst sa åt mig att göra mig i ordning, för vet ni vad? Jag skulle bli kidnappad xD
Hahah ja, lite kortfattat: Blev kidnappad av Nico, Gustaf & Dino. Påväg med mina kidnappare till Smålandsstenar tvärnitade vi i Forsheda för att kidnappa Bex som tydligen va i Rydaholm... Så då vände vi tillbaka till Värnamo och skulle kidnappa Julia, men det gick inte för vi blev inbjudna till henne eftersom att Simon Åhlander va där. Kollade ca 10 minuter på "Svensexan 2" och sen bar det av till McDonalds. Där blev jag nästan bort-nappad av Martin, Js & Jocke, men blev tillbaka-nappad av Nico. Sen kidnappade han Julia från Simon och slängde in henne i bilen.. Resten av natten spenderades på Hotell Ibis där vi bl.a blev bjuda på latte som Julia hällde ut på bordet...
Intressant natt, det är ju faktiskt inte så dumt att bli kidnappad ibland :D

Lägger in lite bilder sen när jag har tid, för nu ska jag in till stan och hämta en kompis :)

Kommentarer
Postat av: mamma Anna

HIhihi, kul Linnea, det händer såååå mycket kul i ditt liv nu, det är du väl värd! Älskar dej!

2010-11-07 @ 18:09:06
Postat av: ester

ööh, va? :S

2010-11-07 @ 19:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0