ÄNTLIGEN!

Så glad man blir när man kommer till foto-lektion och upptäcker att det äntligen går ladda upp bilder igen!

Tisdag:
Andra dagen i rad som jag och Julia tog emot nior och det gick verkligen jätte bra denna gången! Dom ställde mycket frågor och var lätta att skämta med. Ett extra plus i kanten var att NV10a hade labb, så vi kunde ta med dom dit och visa lite av vad som händer när man går i ettan :D
Gick mindre bra när jag stukade handleden på idrotten och som grädde på moset fortfarande inte kunde springa på gymmet efter skolan p.g.a knät..
Sen kom Julia till sporthallen när jag höll på att byta om, väntade på att hon skulle simma färdigt och sen gick vi till stan för att kolla på Harry Potter! Nu är det ju baara lite mer än ett halvår kvar innan nästa del kommer xD
Pappa hämtade mig, men han var tvungen att ha ett möte på jobbet innan vi kunde åka hem, så jag fick sitta där och vänta en stund. Det skulle egentligen bara tagit ca. 10 minuter, men slutade med att jag och pappa var hemma kvart i elva..
Hade inte heller riktigt planerat att ligga på golvet och torka upp diarré efter en av mina katter kl.23:30 och sen lyckas göra stopp i toaletten, men allt går ju inte alltid som planerat..
Förstår inte varför dom har börjar skita inne, båda två har ju varit rumsrena sen dom var kattungar..
:S


Måndag:
Har ju redan skrivit vad jag gjorde i Måndags, men detta har ni missat;
Mitt nya smeknamn är Linus och jag är en silkes-apa  :*



Söndag:

Färgade lillasysters hår :D
Innan-


Efter-



Lördag:
Fest på Vråen! Började med klassfest för klassen jag gick på gröndal med och slutade med allt möjligt folk :D



Nu ska jag ta mig en kopp kaffe i Ugglan med Emilia och Hind! :*




Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Gulligull, vem är den stora nallen som ligger och skyddar dej?? Kraaam

2010-11-24 @ 12:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0