Bättre sent än aldrig.

Blir ett långt inlägg idag, eftersom att jag inte hunnit blogga sen i fredags.. Ska dock vara snäll och lägga in mest bilder, så att ni slipper läsa en massa text ;)

Idag:
Måndag igen = skola.
Somnade i helt okej tid igår så jag var faktiskt inte speciellt trött när jag vaknade. Skoldagen gick bra, fick skjuts av pappa till skolan så jag brydde mig inte så mycket om att det regnade. Fysik-labb, kemi-labb, matte, lunch, samhäll och till sist svenska. Vill skänka lite "tycker-synd-om-dig-vännen" till Filip som har ont i sin rygg, hoppas att det blir bättre snart!
Pappa kom och hämtade mig när jag slutat, lagade mat och städade mitt rum i väntan på Julia.
Det finns inte mycket mer att säga än - blåbärspaj, 24 koppar kaffe och maaassor av tjejsnack ;)







Igår:
Eftersom att jag och Carro låg och pratade till halv sex och gick upp halv elva så blev det en slappar-dag idag. Satt vid köksbordet i nästan 2 timmar, sen satte vi på "The Unborn". Blev så rädd att jag skrek och nästan hällde ut mitt kaffe i hela soffan!
Körde in lillasyster till Ishallen och sen hem igen i ösregnet. När pappa och pia kom hem från sin spa-helg i Varberg åkte vi och hälsade på storebror och sen gav vi pappa hans farsdagpresenter :)
Blev fyra trisslotter och en chipspåse. Han vann faktiskt 75kr! :o



Lördag:

Började dagen på Jehréns med lillasyster, kollade på tapeter till mitt rum :)
Vet fortfarande inte vilka jag ska ha, det finns ju så mycket att välja mellan.. Ljusa eller mörka, mönstrade eller helfärgade... Får nog kolla lite till innan jag bestämmer mig.


Handlade på City Gross och när vi kom hem blev det matlagning med Carro och lillasyster.


Lite senare fick vi besök av Fredde, Emelie, Isabelle & Johanna.
Dörren öppnas. Dörren stängs. Dörrklockan ringer. Isabelle & Johanna kommer in.
"Glömde visst att ringa på.."  xD



Och yttligare någon timme senare kom Nico förbi.

Ca. 2 timmar efter att vi alla ätit,
Johanna: Du, Linnéa, vad var det egentligen i maten?
Jag: Ehm.. Tortillabröd, riven ost, Creme fraiche, paprika, purjolök och chili.. Hur så?
Johanna: Jag är laktos-intollerant..


Vi spelade massa spel, bl.a Monopol Junior xD



Extra strong, Only for extremly powerful women!

carolines då såklart, jag är ju klen ;)


Och så här såg det ut efter att vi städat färdigt på morgonen. Inte alls mycket att städa, vilket kändes skönt då jag och Carro bara sov fem timmar... xD







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0