Blää...

Varför fortsätter man att äta när man är mätt? Visst, det finns mat och onyttigheter som är väldigt goda, men man får ju så himla ont i magen efteråt!
Som ni säkert redan förstått så åt jag på tok för mycket tacos precis, blev väldigt trött och fick ont i magen..
Sitter och väntar på att Carro ska kolla färdigt på ett avsnitt av LOST, sen blir det film och mys :D

Tyckte denna raggningsrepliken var så gullig så jag var bara tvungen att kopiera den:
Jag slår vad om en kyss att du inte vågar pussa mig!


Hoppas att alla får en bra fredagskväll, imorgon är det shopping i Jönköping som gäller!  :*




Hittade en bild från Bröstcancerfonden som är väldigt söt också, tycker alla ska vara med och stötta dom! Tänk hur hemskt det skulle vara om man själv eller någon i ens närhet drabbades?
Har ju släkt som drabbats av annan sorts cancer och det är verkligen hemskt!
Känns som om att jag gör reklam här, men cancer är faktiskt ett allvarligt problem som alla som kan borde försöka lösa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0