Changed plans

Hade tänkt både springa minst 7km och simma idag, men blev istället 7 timmar sömn.. Snacka om förändrade planer!

Mådde inte det minsta dåligt när jag gick och la mig igår, men vaknade efter ca. 1 timme och låg sedan vaken nästan hela natten. Varvade hämtning av vatten och värktabletter med toabesök och vicks-insmörjning. Inte så oväntat att jag var extremt trött när pappa körde mig till skolan, men tack vare ipren så gick Kemin och första gruppen nior ganska bra. Värre blev det dock när andra gruppen kom. Jag började känna mig hängig och få ont i ryggen.
Gick och åt lunch med Julia och satte oss sen i Ugglan och drack en kopp kaffe. Frös så mycket att det kändes som om att jag satt utomhus! Peo kom för att berätta att vi fått beröm av både Hans (vår SYV) och två män som lyssnade på mig och Julia idag. Vi blev båda väldigt glada och han frågade om vi hade velat prata på Öppet Hus i Januari också  :D
Peo tittade på mig och sa: Nej men du ser ju helt färdig ut, ska du inte ta och åka hem istället?
Hade bara fysik kvar och vi skulle då få ett repetitionshäfte till slutprovet, så Peo gav mig det innan lektionen och pappa kom och hämtade mig.
Hade fått feber precis som jag trodde, somnade vid ett och blev väckt för att äta kvällsmat vid sju.

Har precis tryckt i mig en apelsin och nu ska jag njuta av ett låååångt bad i jacuzzin! :*


Kommentarer
Postat av: mamma Anna

Tråkigt att du är sjuk men kul att se att du skall avdvända det du fick av mej när du fyllde år!! Krya på dej Ängel!! Kraaaaam

2010-11-25 @ 22:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0