Dog jag nu?

Nej, jag överlevde faktiskt!

Var så trött när jag kom hem från att ha skrivit uppsats så jag somnade igen. Nästa gång jag vaknade var det dags att åka till Blekinge! Bestämde oss för att åka till farmor och farfar på kvällen i fredags efter lillasysters hoppträning och att sedan åka direkt därifrån till Skåne på morgonen.
Det är så avslappnande att vara där, speciellt när man är sjuk!
Hade med mig min laptop dit för att kunna lägga upp lite vinterbilder på kvällen och berätta att jag överlevt i skolan, men jag hade verkligen ingen lust att plocka upp den ur väskan utan den fick ligga kvar där tills vi kom hem idag.

Så nu kommer det lite vinterbilder :)


Börjar bli lite jobbigt för katterna att plumsa runt i snön, så nu ligger dom mest inne och sover jämte elementen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0