...

Om min lärare inte hade varit så snygg så hade jag struntat totalt i min tråkiga samhällsuppgift och gått och lagt mig....

Nu har alla i familjen förutom jag och simon gått och lagt oss. Gjorde 20st flätor i lillasysters hår innan hon la sig så att det är lite vågigt imorgon när hon ska till skolan :D

Gaah, pappa skrämde mig.. Han kom fram till mig och sa: "Linnéa, du borde använda tiden till det du skulle göra och inte en massa annat.."  Min pappa är en cyborg från yttre rymden, han vet allt jag gör och kan läsa mina tankar.. Måste nog göra som han säger annars kanske han jagar mig i mina drömmar! :O

Haha men nej, pappa om du läser detta:
Jag älskar dig och jag vet att allt du gör och säger är för mitt eget bästa! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0