FREDAG!!

Det första jag såg när jag vaknade var att jag fått ett sms. Tänker inte berättade från vem eller vad det stod, men en sak är säker  - Det gjorde mig otroligt glad!

Sitter och äter lång-frukost och tar det lugnt. Ska köra lillasyster till skolan om 30min, sen åker jag hem igen och fixar lite innan skolan börjar. Hon ska komma bort till Figy när hon slutat, så att hon kan få skjuts hem.
Blir nog träning samtidigt som storebrors boxning och sen har jag inte en blekaste aning om vad som händer i helgen.. Det enda jag vet är att jag och lillasyster (och storebror om han ska vara hemma) har heeela huset för oss själva från lördag till söndag!

Vad ska ni läsare hitta på i helgen? Kommentera gärna och ge mig lite förslag!
Vi hörs sen :*

GAAH! När jag sitter här och skriver säger Catti: Linnéa titta!
Så står våra två rådjur precis utanför glaset på vår altan! Dom brukar komma hit och äta i kanten av våran trädgård, men har aldrig förr gått så nära! Måste ju också berätta att den ena är väldigt speciell, den har bara ett horn och det sitter i mitten av pannan! Enhörning fast rådjur istället för häst? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0