Fredag

Just nu sitter jag här och är lite smått arg på mig själv. Kom precis hem från gymmet och det gick jätte dåligt idag! Allt kändes så långtråkigt och jag var seg i hela kroppen.. Menmen, man har ju sina sämre dagar ibland, får bara hoppas att man inte har det allt för ofta :)

Somnade på soffan efter att jag skrivit första inlägget idag, trots att jag sov så länge och bra i natt.
När jag vaknade bestämde jag och Carro oss för att baka :D
Det är ju fredag idag, lite onyttig får man väl vara? ;)
Kladdkaka blev det och medans den stod i ugnen så gjorde Carro nudlar till henne, Simon och Anton. Dom små datanördarna var verkligen helt inne i spelet;
Caroline: Vill ni ha biff- eller fläsk-smak?
Anton: TUNNEL!!
Haha, snacka om att inte höra någonting alls... xD

När mitt ex kom satte vi oss och fikade, sen skjutsade han mig till gymmet och Carro, Simon och Anton till stan. Pappa hade redan joggat osudden-rundan när jag kom till gymmet, så jag gick direkt upp dit. Som sagt, det gick ju skit dåligt..

Åkte med pappa hem, har precis duschat och snart ska jag äta taco!! :D
Har glömt skriva detta innan, men när jag kom hem i tisdags och tog av mig mina skor så hade jag ingen känsel i min ena tå.. Tänkte att den säkert bara sov, men jag känner den fortfarande inte helt :o   skumt....




Kladdkaka, vaniljglass och kaffe  :D




Kommentarer
Postat av: Bertine

do not you come with some cake for me:)

2010-11-05 @ 18:55:24
Postat av: Asger

Chokolade kakan med glass och kaffe ser mycket trevligt ut! :o

2011-07-24 @ 13:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0