Full fart

Förberedelserna är i full gång - kläder + skor är testade för femte gången, drinkglas är framställda, drickan är på kylning och Linnéa är på riktigt bra humör! :D

Haha, någon träning hinns dock inte med idag, tjatandet tog alldeles för lång tid och nu räcker inte tiden till xD
In till stan och göra lite ärenden och hämta Carro som för tillfället färgar håret. Sen måste klänningen sys in, håret tvättas, drinkar blandas och ansiktet sminkas..
Får se om jag bloggar mer idag, annars så kommer bilderna från idag in när jag vaknat imon :D

Kom inte ihåg vad jag skulle skriva, men jag kan ju berätta något fullt onödigt som att min lillasyster sitter jämte mig i sin oboy-iga morgonrock och äter glass... Läs henne blogg: (!!) jjuliamichelsen.blogg.se



Den del av tunikan som för tillfället ser hemsk ut och utan att bli insydd kommer att visa hela mitt vänstra bröst ;)



Drinkglas till tjejernas välkomnstdrink i kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0