God.. lunch?

Lite sent att säga godmorgon nu när det är lunch, men jag kan tänka mig att många av er nyss har gått upp :P

Frost på hela gräsmattan när jag vaknade idag, riktigt fint! Det känns verkligen att vintern är påväg nu. Älskar hur allt ser ut på på vintern - snön, mysiga kläder, ljus och julpynt!
Och såklart att släkten samlas och man får julklappar :D
Att det är kallt är ju en del av själva vintern, men lite får man väl tåla?

Imorgon är det skola igen. Aldrig kul när lovet är slut, men detta lovet har verkligen känts långt! Vanligtvis så känns det som om att jag inte gjort någonting alls och att tiden bara runnit mellan fingrarna på mig, men detta lovet har varit annorlunda! Har hunnit gör väldigt mycket, har haft hur kul som helst och tiden har inte bara försvunnit :D

Ska ut och jogga en runda med lillasyster efter att vi sett färdigt andra halvan av "Sex and The City 2". Kanske försöker klämma ner kameran i linningen eller något så att jag kan ta något kort :)
Nu ska jag försöka komma in i filmen lite mer, vi hörs sen! :*

Syskonen Michelsen på Gran Canaria, saknar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0