Godmorgon.

Verkligen GOD morgon idag - sov nästan åtta timmar i natt, det är ju inte jättemycket, men betydligt mer än övriga nätter detta lovet. Sov verkligen hårt också för jag vaknade inte av att jag fick sms på morgonen, vilket jag vanligtvis gör.
Så jag sov till 09:50 idag, sen gick jag ner och kokade ägg till mig, Carro och Anton.
Har inte tänkt på det förrän idag, men mitt rum är väldigt blått.. Jobbigt blått.. Har frågat Pia nu om inte jag också kan få tapetsera om, det har ju dom andra i familjen redan gjort för ett tag sen..
Pappa kom hem och åt frukost med oss, så då passade vi på att planera dagen lite.
-Mitt ex kommer hit och hälsar på en stund vid lunch, vid fyra blir det träning med pappa, vid sex ska lillasyster hämtas i stallet och sen åker vi hem för att göra tacos! Efter kvällsmaten blir det fredagsmys med familjen :D
Blir dock ingen plåtning idag eftersom att det regnar, men vi fortsätter att hoppas på lite sol under dagen, eller åtminstonne innan lovet är slut :P

Imorgon ska jag troligtvis shoppa med Pia, det var hennes födelsedagspresent till mig. Väldigt fint av henne faktiskt, fick ett ljus och ett kort där det stod "En heldag med shopping inkl. middag inom en radie på 10 mil. I hopp om en LJUSare relation"  :)


Mitt blå/vita täckte, mina blå/vita kuddar och min blåa tapet i mitt väldigt blåa rum.. xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0