Godmorgon :)

Gick upp vid åtta idag, känner mig duktig!
Vaknade dock upp med huvudvärk för jag har fortfarande rådjursögon! Så när jag öppnade ögonen idag blev jag totalbländad av det svaga höstljuset som kom in genom mitt fönster.. suck..

Fixade lite inför i kväll, dansade runt lite i mina klackskor och hade en miljon tankar i huvudet.
Ska jag bjuda mina tjejkompisar pånågot när dom kommer?
Är mina kläder snygga, är dom för festliga, ska jag byta?
Passar mina skor till kläderna, kan jag dansa i dom en hel kväll, ska jag köpa andra?
Jag är ju väldigt liten, men blir jag längre än någon kille jag vill dans med om jag har 12cm?
Hur ska jag ha håret, hur ska jag sminka mig?

Usch för att ha beslutsångest säger jag bara!

Dags för frukost och jag tänkte vara lite duktig och äta gröt. Det gick inte.. Vi hade risgrynsröt som man värmer i mikron och när jag satt där och började äta kändes det som om att jag satt och åt grädde med ris i. Vad stoppar dom egentligen i dom där förpackningarna?!
Så jag gav upp och rostade en macka istället :P

Sen vaknade lillasyster och ville ha frukost, så jag kokte två ägg åt henne och nu sitter jag och dricker kaffe och pratar lite strunt med henne och Catti.
Snart blir det på med träningskläder, träna en stund och sen hem till Carro och hjälpa henne att välja kläder till ikväll :D


Kommentarer
Postat av: Julia.

men du står ju fortfarande här o smsar xD

2010-11-02 @ 10:50:25
URL: http://jjuliamichelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0