Godnatt-inlägg

När man försöker hålla igen på sötsaker är det rena psykiska självmordet att sitta jämte en burk med pepparkakor och en låda med chokladbiskvier...
Nu ska jag sooova! Fast måste ju berätta lite om min dag först såklart.

Efter foto-lektionen blev allt bara bättre och bättre. Humöret steg och jag fick mig många skratt idag. Min klass är verkligen helt galna och jag får inte nog av alla Peo's uttryck!
För er som inte vet vem Peo är så kan jag jag berätta att det är min mentor. Han har oss i matte och fysik. Han har en stark tendens att använda sig av grova och onödiga uttryck och kommentarer såsom "det ni håller på med är grov våldtäckt på matematiken" och "det är så lösaktigt att man kan kalla det samhällskunskap". Det är tack vare honom som jag överhuvudtaget orkar med att komma på fysik-lektionerna. Jag brukade tycker väldigt mycket om fysik innan, men kan ju helt ärligt säga att fysik är en av mina svagaste sidor nu..

Efter skolan stannade jag kvar i stan hela dagen och åkte sen till gymmet en stund.
Blev en varierad och annorlunda träning idag.. :P
Pia hämtade mig och när vi kom hem satte vi oss och hjälpte lillasyster med matten. När man läst matte i så pass lång tid jag har så är det faktiskt svårt att lära ut "grunder" för man tänker alldeles för komplicerat! Så då får man försöka "koppla om" och strunta i sånt man lärt sig under gymnasiet och försöka tänka som man gjorde för fyra år sen.

På tal om samhällskunskap så har jag prov i det imorgon! Gaah, hoppas att det går bra!


Dags för lite sömn kanske? Ska ta bussen för första gången denna terminen, så jag måste cykla hemifrån kl.07:00..


Men tanke på Peo, en bild från Falkenberg i somras  ;)


Kommentarer
Postat av: Julia (:

Jag brinner :O:O

hahah minnen <3

2010-11-11 @ 15:48:14
Postat av: beccis

vad har bilden med peo att göra?

hans kommentarer är bäst! särskilt om man läser alla på en gång xD

2010-11-11 @ 18:29:39
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0