Hann inte..

Hann aldrig blogga igår, eller rättare sagt, när jag väl hade tid så orkade jag inte xD

SÖNDAG
Tog det lugnt på förmiddagen, cyklade in till stan och mötte en kompis och cyklade sen tillsammans hem till mig. Kollade på en skräckfilm - "The Fourth Kind" - väääldigt bra film!
Blev en trevlig pratstund med Catti och lillasyster, lite läxhjälp till henne och sen hänkning för första gången i mitt liv! Trodde helt seriöst att jag skulle ha ihjäl oss båda! Fick senare reda på att vännen min tydligen också trodde det ^^

Väl hemma i värmen kollade jag, lillasyster och Catti på "Sex and The City 2". Satt nästan och sov efter halva, så vi gick och la oss istället :)

Skön dag med skönt folk!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0