Helg

Jaa ni.. Vad ska jag säga idag egentligen? Har gått runt hela helgen, skrattat och tänkt på massa saker jag ska skriva, men nu när jag väl slått mig ner i soffan har jag fått världens skriv-torka..

Bröt nästan ihop för att jag inte kunde springa på gymmet igår, fick så himla ont i mitt knä.. Gick runt och va emo över det ett tag, men det gick över när det började bli tid till att göra sig iordning inför klassfesten!!
Tråkigt att det inte var så många från den gamla klassen som kom dit, men det kom ju en massa annat roligt folk sen så det blev en lyckad kväll ändå :)

Idag fördrev jag tiden med att åka till Smålänningen med lillasyster och styvmamma. Själv köpte jag ingenting, var inte  "ont-i-huvudet-och-illamående-bakis" men trött, så det blev hårfärg och hem för att färga lillasysters hår!
Måste ju passa på att skryta lite om att jag vaknade kl åtta idag trots att jag kom hem kl tre ;)

Nu: BILDBOMB!
Och förresten, Peo rekomenderade att jag skulle ta hjälp av Josefine imon och hon tackade Ja. Frågade två st andra och fick precis reda på att nr.2 blir Julia :D

Nehe blev ingen bildbomb.. SYSTEM ERROR står det över hela skärmen när jag klickar.. Jaja, får bli i morgon istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0