Idioms..

Har prov på engelska ordspråk imorgon, undrar hur det ska gå?
Problemet ligger inte i att det är speciellt svårt. Det mesta går ju att klura ut med sunt förnuft, men att plugga till det är ju inte speciellt lätt. Jag menar, det finns ju nästan lika många engelska ordspråk som det finns ord på svenska känns det som.. Så ja.. Det återstår bara att se :)

Pratade lite med några vänner från Lions nyss och kände verkligen hur mycket jag saknar dom! Mitt i allt som hänt i mitt liv så hade jag nästan glömt bort tiden jag hade där..
Det har gått nästan tre månader sen vi sågs sist och nu har planeringen inför en återträff tagit riktig fart. Det lutar just nu åt att åka till Lia i Grekland!! Hoppas verkligen att det blir av!  :D

Varför är det helt kolsvart ute när jag får en plötslig lust att sticka ut och springa? :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0