Inlägg i sömnen...

Känns som om att jag sitter och skriver i sömnen....

Blir bara att kort och kanske lite meningslöst inlägg nu, för jag är verkligen extremt trött..
Tog hand om niorna hela förmiddagen, gick väldigt bra med första gruppen, men andra gruppen va lite svåra att "få kontakt med" för dom var så blyga. Blev väldigt glad när jag kom hem och min styvsyster berättade att två som gick på vår "föreläsning" nu bestämt sig för att välja natur!!
Åt sushi med mitt ex, Island, Fidde, Nico och Sejb efter skolan, letade upp ett par skor åt Island, åkte förbi McDonalds och sen hem till mig. Fidde och Island är verkligen helt hyperaktiva! Blev helt utmattad och tänkte "gud va skönt det ska bli att träna nu!". Men nej... Knät värkte och jag fick verkligen ingenting gjort alls.. Så nu sitter jag i soffan helt utmattad, känner mig tjock och inte alls pepp på att ta hand om Apla-niorna på sovmorgonen imon.. Fast det har nog vänt tills jag vaknar ;D

Som sagt så är jag alldeles för trött för att göra något så jag orkar inte lägga in bilderna som jag skulle lagt in igår om blogg.se hade funkat..
Ska stanna kvar i stan hela dagen imon dock, så då hinner jag säkert lägga in dom :)


NU SKA JAG SOOOOVA!! :*
Annars kommer nog niorna tro att jag gått in i väggen för att Natur är så jobbigt  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0