Lill-lördag

Lill-lördag idag ju! Inte för att jag brukar tänka så mycket på det, men det är ju faktiskt sant. Dagen mitt i veckan där alla är jätte trötta och de som gymmar regelbundet vanligtvis har vilodag..

Idag känner jag mig helt konstig.. Är trött, har ont och är samtidigt på världens kramhumör! Kanske känner att jag behöver lite kärlek för att inte känna av smärtan? Menmen, att kramas är det ju inget fel på och det är ju grymt mycket bättre för kroppen än värktabletter ;)
Nej, jag är inte sån som är emot värktabletter, men de får ju bara tas en gång var fjärde timme och då kan man ju passa på att kramas bort allt emellan :D

Nu har jag engelska-lektion och sen ska jag hem och laga köttgryta till familjen (Y)

Hade med mig min kamera idag så Elina tog den på fysiken och tog kort på oss :P



Fick ganska mycket gjort på foto-lektionen idag och när jag hade lite tid över lånade jag en guldpenna och målade lite på min älskade kalender. Vad hade jag gjort utan den? Hade ju glömt allt hela tiden xD

Några av mina kamera-obscura bilder. Är riktigt nöjd med vissa :D

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Ger dej en stor kram mot ditt ajaj!!! AjAj= Ont

2010-11-17 @ 17:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0