Måndag

Två ting är oändliga: universum och mänsklig dumhet; och jag är inte säker i fråga om universum. -Albert Einstein

Knäpp dag, skrattade som en hyena nästan hela dagen, men var samtidigt på hemskt dåligt humör. Försökte väl dölja det med tanke på att jag inte hade en aning om varför..
För övrigt bra dag, hade labb hela förmiddagen och sen en "ni-är-ju-lika-tröga-som-spädbarn-föreläsning" av Peo på vad som egentligen skulle varit en mattelektion. Sen var det bara lunch, samhäll och svenska kvar. Ni som har mig på facebook vet nog redan att jag under sh-lektionen blev utsatt för facerape, att dom inte anar vad dom kommer få tillbaka! ;)
Efter att ha ätit middag åkte jag och pappa till gymmet och körde Simon och min styvbror till boxningen. Tycker att det är väldigt kul att han följde med, han behöver verkligen komma bort från WoW lite oftare..!
Är för första gången på länge inte missnöjd med träningen, det gick så bra som jag tänkt mig faktiskt. Knät tog en liten time-out när jag skulle strecha, men det släppte efter en liten stund :)

Min psykologi-lärare, Håkan Sund, har såååå rätt!
Motsatsen till kärlek är inte hat, det är att bli ignorerad.
Anledningen är att både att bli älskad och att bli hatad innebär att få uppmärksamhet.
För visst känns det bara helt tomt när man inte får någon respons av sina handligar?

Mobil-bild från labben idag, såg aningen coolare ut i verkligheten dock xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0