Med cykel genom skogen..

Dagen började bra. Vaknade och kände mig helt utvilad, vilket var riktigt skönt. Jag var på bra humör hela morgonen, tills jag märkte att lillasyster inte ens hade kommit ner från sitt rum när jag stod i hallen med ytterkläderna på.. Vi skulle cykla tillsammans till skolan idag och vi låg redan efter.
Fast jag kan inte vara arg på henne under en längre tid och jag hade väldigt svårt att låta bli att skratta när hon fick sladd på cykeln och nästan trillade. Var tvungen att försöka hålla inne det, annars hade hon blivit skit sur för att jag tyckte att det va så kul xD
Sen åkte luvan ner när jag cyklade så att håret blev helt fullt av snö, jag tappade min vante och glömde helt bort att jag hade laptopen i väskan när jag slängde cykeln på marken efter att jag blivit skitsur över att den inte ville stå på stödet när jag skulle plocka upp vanten från marken...
Väl framme i skolan var jag försenad, hela håret fullt av snö, jättevarm om kroppen men iskall om händerna, fötterna och ansiktet.
Kom till första lektionen, fotografiskt  bild och lyssnade på genomgången redan börjat..
Lyckades tina upp mig efter en liten stund och då blev humöret såå mycket bättre!

Nu har jag dock lite långtråkigt, har foto i en timme till.. Jag tycker att det är kul att fota och att hålla på med bilder, men att ha lektion från 8:00-10:40 blir lätt långtråkigt.
Fast jag har ju min kära vän att störa när denne egentligen borde koncentrera sig på sina lektioner, va elak jag är ;)

Kautto: Nu ska jag måla en katt.. som äter en annan katt.. som äter en tredje katt.. eller en människa.. eller ett djur.. i hatt.. eller en fisk? xD

Saknar alla Peo's roliga kommentarer och citat nu efter lovet, ska bli intressant att se vad han har att säga idag :P
Han kanske har rättat klart våra matteprov? :O

Nä, nu ska jag redigera lite foton så jag kan känna mig duktig sen :D

Måste bara lägga till att min lillasyster är otroligt gullig, kolla vad hon skrev i sin blogg idag: jjulimichelsen.blogg.se   :*


Tänkte att en gammal och suddig bild på mig när jag åker snowboard med alla niorna från Nordinskolan kunde passa nu när vintern är påväg :D


Kommentarer
Postat av: beccis

haha nice bild linnea :D

2010-11-10 @ 18:53:02
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0