Min fredagskväll.

Hur får man tiden på en fredagskväll att gå extremt fort?
Jo, man blir så blöt att det rinner vatten från en efter att ha kört moped från skolan. Man fryser, hostar och måste torka sina kläder. Lägger sig i sängen för att vila lite och få upp värmen, sen vaknar man 4 timmar senare av att telefonen ringer.. xD

Menmen, behövde nog sova lite. Har troligtvis ett förkylningsvirus i kroppen, så får göra allt jag kan för att det inte ska bryta ut.
Pappa - "Så bra om du blir förkyld, då behöver jag ju inte ha dig runt-rännande på stan" ;)
Nej, säger som pappa brukar säga: Vaddå förkyld, det har vi inte tid med!

Letade fram klassbyxorna från nian, en mysig tjocktröja och mitt underställ. Idag ska jag vara självisk och bara göra precis vad jag vill utan dåligt samvete över något alls! Bara mysa och hoppas på att jag mår bra i morgon så att man kan använda sig av att ha ett helt hus för sig själv!!

Hoppas att alla får en super bra fredagskväll, nu ska jag ta hand om mig själv lite grann :*

Myskläder och underställ :D  (Y)

Kommentarer
Postat av: Bertine Johansen

cool pants

2010-11-12 @ 21:33:29
Postat av: Mamma Anna

Bra Nea! Egentid är viktigt! Älskar dej! Kram Mamma

2010-11-13 @ 12:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0