Nyttiga fredag!

Vad är litet, grå/svart, bär reflexväst, har en lampa i pannan och kunde idag, mellan 05:30-06:00, ses springandes i skogen vid Åminne? ;)

Dagen startade varkligen bra. Tack vare morgon-rundan var jag super pigg när jag kom till skolan för att ha psykologi (L) ! Det är verkligen den bästa kursen på hela Figy, jag kan starkt rekommendera den!
Skoldagen gick väldigt fort och lite extra positiv blev jag när vi fick sluta 30 minuter tidigare på Engelskan.
Och ja.. Martin, alla kan nog hålla med om att han gjorde våran dag xD
Fick skjuts av pappa hem och somnade på soffan en liten stund.. Sen upp och laga Isabergswok till familjen. Jag har faktiskt aldrig träffat något som inte gillat det!

Älskade Peo ringde mig nyss och bad mig om hjälp(?!). Jag blev nervös först, men det visade sig att han ville att jag och en eller två till skulle ta hand om niorna på Måndag! Snacka om att jag blev stolt för att han frågade mig!!
Så nu kommer jag till helgens fråga; Vilka två ska jag be om assistans? :o

Sitter och funderar på mitt val och väntar på att maten ska börja brytas så att jag kan åka och trääääna!! :*

Kommentarer
Postat av: mamma Anna

Ditt liv leker gumman, skönt det är du värd,Kraaaam

2010-11-19 @ 21:24:44
Postat av: beccis

RINGDE PEO TILL DEJ? :O

2010-11-19 @ 22:14:39
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Julia

Du ska välja mig ;D hahahaha!!!!!!

2010-11-20 @ 22:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0