Onsdag.

Trots att det blev ganska sent igår så var jag faktiskt uppe vid åtta idag också :)
Hann både städa övervåningen efter gårdagens förfest, göra kardemumma kaffe, diska, duscha, äta frukost och blogga innan alla andra gick upp. Kändes bra att ha gjort alla dagens tråkiga måsten innan lunch!

När Carro vaknade fick jag höra hennes sida av gårdagen och den var ju inte riktigt lika positiv..
-Det var bara massa fjortisar där med hår ner till knäna som piskade mig i ansiktet, man kände inte igen några låtar alls och jag vet inte hur många armbågar jag fick i magen!!
Jag är glad att jag inte märkte av något av det där ^^

Julia och Mollie bestämde sig för att dom ville bada i sporthallen så Julia behövde skjuts in till stan.
Påväg ut säger Julia "denna väskan är väl inte min?", men struntar totalt i vad hon själv sa och gick ner till mopeden. Väl inne i omklädningsrummet öppnar hon väskan och står och gapar som en fågelunge när hon ser att hon fått med sig en väska med boxningshanskar och träningskläder... xD
Så det blev inget bad för dom, men fyra timmar på gymmet för mig.
Väldigt lång tid tänker ni, fy va tiden går fort tänker jag :P

Kycklingsallad till kvällsmat och lite kardemumma kaffe efteråt.
Håller på att hälla upp vatten i jacuzzin för världens bästa Carro är påväg hit.
Ansiktsmask, bad och söta badskumsfigurer. NU SKA HÄR MYSAS! :D

(blir inga foton idag för jag har lånat ut kameran till lillasyster)




Kylan i Sverige får en verkligen att sakna värmen på Gran Canaria!





Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Rolig och lite klurig dag, men du löser ju alltid det mesta. ler Kraaam, älskar dej

2010-11-03 @ 21:47:36
Postat av: Julia

HAHAHHAHAHA DE VA KUL ASSÅ :''D

blev så glad över att jag slapp bada när lukas o dom va där, haha :D

Jag saknar gran canaria :/ <3

2010-11-06 @ 00:41:18
URL: http://jjuliamichelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0