Shopping i Jönköping idag :)

Hejsan alla glada människor!
Åkte iväg med Pia till Jönköping vid tio idag. Var framme lite innan elva och då hade inte A6 öppnat än, så vi började shoppingen på IKEA. Hade lite saker jag skulle kolla efter där till mitt rum och jag hittade allt förutom foto-ramar.
Så inne på IKEA blev det: En dubbelsitsig fåtölj, ett pelarbord, en bordslampa och stora doftljus.
Efter att ha virrat färdigt där gick vi till SOYA och åt lunch, jag älskar verkligen wok!
Köpte en gigantiskt vit mugg inne på Cervera, underkläder och en lång vinterjacka på H&M, en svart tvättkorg på Åhléns och ett underställ på Stadium.
(och eftersom att jag är sååå liten så fick jag självklart köpa min jacka och understället på barnavdelningen.. xD )
Skulle köpt ett par skor också hade jag tänkt, men jag hittade inte några som jag direkt "föll för" så jag väntar istället. Är inte precis den sortens person som bara köper något för sakens skull, väntar hellre tills jag hittat det jag verkligen letade efter!
Blev dock inga tapeter idag, orkade inte åka och kolla på några efter A6 utan vi åkte hem istället. Svängde förbi City Gross på hemvägen också och inhandlade varorna till kvällsmaten.

Efter maten hjälpte Pia mig att skruva ihop de nya möblerna.
Tack för hjälpen Pia och tack för en lyckad dag! Trodde faktiskt inte att det skulle bli så bra som det blev :D




Kommentarer
Postat av: Bertine

like your clothes:)

2010-11-06 @ 21:03:20
Postat av: Mamma Anna

ÅÅÅÅÅ, vilka fiina saker ängel, äntligen får du oxå fiint på ditt rum, älskar dej

2010-11-06 @ 22:04:03
Postat av: Anonym

Sexig underkläder;-)! Bild med dom på oxå tack!

2010-11-07 @ 15:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0