Sista lovdagen

Jahopp, nu är sista lovdagen nästan slut. Blev inga foton idag, det var så himla kallt så jag ville inte gå ut xD
Sitter och sneglar lite på "Biggest Loser" samtidigt som jag skriver klart samhällsuppgiften om reklam. Snart ska jag ner och hämta mig en kopp kaffe, sen blir det mer plugg (Y)
Känns faktiskt inte jobbigt alls att plugga nu när man haft uppehåll ett tag :D

Kollade på "Lord of the Flies" med lillasyster innan och hon blev tok-kär i killen som spelade huvudrollen! Blev dock lite knäpp stämning när hon insåg att filmen spelades in 1990, vilket betyder att han är 20år äldre nu xD

Nu: KAFFE!






Pappa sprayade ett geting-bo. Dom bygger så himla coolt! Ser ni att det va getingar i när han sprayade?


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

wow vad stoort, usch

2010-11-08 @ 21:46:58
Postat av: Carro

gaaah!! Vad läskigt linnéa!! :O

2010-11-09 @ 17:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0