SNÖÖ!!

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det va' väl roligt? HURRA!

Vilket mys-humör man blir på när man vaknar, kollar ut genom sitt fönster och ser ett tak fullt av snö!
Låg kvar i sängen en stund för att kolla på snön, satte på kaffe och hämtade min kamera. Försökte ta några kort, men har ganska svårt att fota genom fönster och kände att det var på tok för kallt för att springa ut i pyjamas-shorts och linne.. Några bilder blev det, men skryta över kvalitén är ju inte något jag tänker göra...  xD

Nu till den stora frågan; ska man cykla eller köra moped till skolan idag? :O


Vintern 2010's första bilder!



Kommentarer
Postat av: mamma anna

Mysigt, kram ha en bra dag!

2010-11-09 @ 09:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0