Torsdag, snart helg!

Torsdag, vad händer i helgen?

Cyklade till bussen idag utan att trilla en enda gång! Tyckte att det var riktigt duktigt av mig med tanke på hur halt det är här ute mitt i ingenstans!
Gick på stan på håltimman, skulle egentligen bara gå ett litet ärende, men passade på att kolla runt på vad man ska köpa för juklappar till folket i år!
(Man känner verkligen hur röd man blir när man ska köpa prev.medel/sanitetsprodukter och ens killkompis sitter i kassan och ler mot en..)
Gick fram och tillbaka till Lidl i sengångar-tempo och efter fysiken var det dags för Samhällsprov!
På tal om fysik så har vi kommit till ett kapitel som jag faktiskt förstår, skönt!

Det kändes som om att det gick bra, men va ganska nervös och stressad innan jag började skriva för dom hade lyckats slarva bort mitt, Bex och Davids prov så vi fick börja 30min efter provtiden startade..

Stack till gymmet efter skolan, hann inte träna så mycket för jag va tvungen att få skjuts hem idag eftersom att jag tog bussen till skolan. Pia släppte av mig och Tobbe vid vägen så att vi fick cykla hem våra cyklar - 2km uppförsbacke på en blöt sadel i mörkret iklädd kalla träningskläder (Y)
Sen lagade jag mat tillsammans med Tobbe, det blev flygande jacob med ris och sallad för Catti hade önskat det idag. Tog mig en 20minuters ångbastu medan riset kokade, sååå skönt!
Skulle egentligen cyklat till Julia i stan och sovit hos henne, men sen skulle hon sova hos mig istället, sen jag hos henne.. och ja.. blev till slut så att vi bestämde oss för att flytta fram det till på Måndag istället.. :P

Lillasyster kom ner och var helt rödögd av att ha gråtit, så resten av kvällen gick åt till att försöka hjälpa henne att lösa det som hänt. Tar inte upp det här, men vill bara säga:

Tack så himla mycket för hjälpen Jonne, hade inte klarat detta utan dig!!

Ska tacka Prince också (som jag tack vare Jonne fick tag på) för att han kunde hjälpa Julia!

Nu ska jag dra mig mot sängen, blir ingen sovmorgon imon, har lovat att köra lillasyster till skolan! Så om någon har tråkigt mellan åtta och tio i morgon så smsa gärna mig! :)


Bjuder på denna enormt snygga bild på mig och lillasyster, älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Mina älskade Änglar!!! Kram Mamma

2010-11-12 @ 10:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0