Torsdag

Ännu en dag av lovet är över! Nu är det bara fyra dagar kvar tills skolan och plugget sätter igång igen. Har inte pluggat någonting alls sen lovet började, men det har verkligen behövts. Känner att det kommer gå enklare i skolan nu efter att jag fått vila lite och samlat nya krafter!

Gick runt i myskläder och slappade till två idag, sen solade jag en stund med Carro :)
Duschade av mig och cyklade sen in till stan.
Joggade utomhus idag och det var riktigt kallt! Jag blev visserligen varm av att springa, men huden var som is när jag kom in till gymmet igen..
Kändes som om att mitt hjärta hoppade upp i halsen när en get bräkte precis när jag kom förbi xD
Stannade i stan ganska länge med trevligt sällskap! Glömde helt bort tiden och märkte inte att det ringde i min mobil och att jag fick fem sms eftersom att jag hade lagt den i träningväskan :D   Träffade bl.a. min underbara lillebror också! Han ska flytta på lördag så nu kommer han bo ännu närmare mig och det gillas enormt!
När jag kom hem berättade Carro att min kamera tydligen hade varit hemma hela dagen, så vi kunde egentligen ha fotat idag som vi så gärna hade velat ^^

Min kusin kom precis fram till mig och ville att jag skulle skriva något om honom, men han följer inte min blogg så han vet inte om att jag redan gjort det i mitt förra inlägg ;)

Nu orkar jag inte skriva mer, känns som om att jag sitter och sover med ögonen öppna..
Hoppas att det blir sol imorgon igen så att jag kan fota Carro! :D

Godnatt och sov så gott, det ska iallafal jag!
Julia, jag ska sova SOM EN STEEEEEN!

Kommentarer
Postat av: Julia

linnea.. nu tycker jag du ska hålla käften lite :)

För det är nte ens kul längre? hur kul kan de vara med en sten liksom? :O

2010-11-06 @ 00:44:38
URL: http://jjuliamichelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0