Verklighetsbaserat?

Blev ingen film, jag och lillasyster satte oss och glodde på Simon (min storebror) när han spelade spelet jag köpte till honom idag. Verkligen inte verklighetsbaserat. Massa zombies som attackerar en och äter ens inälvor och massa strunt som t.ex. att man kan döda en zombie genom att kasta spelkort på den.. Hmm, nä, inget jag tror på iallafall xD

Kom på att jag kanske ska ta och skriva några av familjens namn så att jag slipper skriva "lillasyster, storebror" och sånt..

Mamma=Anna
Pappa=Raimo
Storebror=Simon
Lillasyster=Julia
Småbröder= Hugo, Oscar
Styvsystrar=Cathrine, Caroline Nyström
Styvbröder=Tobias, Kristoffer Nyström
Styvmamma=Pia
Styvpappa=Roger

Om jag skriver "Carro" någonstans är det inte min styvsyster, det är min kompis :D


Nä, nu orkar jag inte vara uppe mer. Har sån himla huvudvärk p.g.a. att mina pupiller fortfarande inte kan dra ihop sig.. Ska lägga mig i sängen och lyssna på lite festmusik för jag är såååå taggad inför imon :D
TVÅ inlägg, bättre syrran? :*



Simons nya spel, Dead Rising 2.



Och en bild på mig när jag bloggar, tagen av lillasyster :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0