When you know you're alive.

Alltså.. Jag har suttit i säkert 10minuter nu och försökt komma på ett ord som beskriver hur bra kvällen va igår, men jag kommer inte på något xD
Den var liksom grymt bra, otroligt kul och såå... BÄST!

Jag vet inte riktigt om det hade varit så himla kul under andra omständigheter för "bartendern" tyckte tydligen att jag var konsitg som hade så roligt.. Hoppas att det finns någon som iallafall hade nästan lika kul som jag :P
Det finns så mycket att berätta, men det blir alldeles för långtråkigt för er som missade det att sitta och läsa, så jag skriver en lite förkortad version..

Efter att ha hämtat Carro, köpt Sprite och hämtat ut lite växel så åkte vi hem till mig. Stoppade i oss lite mat, sen hoppade jag in i duschen. Jag och Carro började göra oss i ordning så att vi kunde fixa drinkar och sånt sen när Bex och Ester kom.
Bex kom in i hallen och en liten stund senare skrev Ester att hon var här, men hon kom aldrig in.. Så jag gick ut för att kolla vart hon var. Då stod hon där på våran lilla väg i regnet och ropade på mig - hennes mamma hade råkat köra ner i diket! Pia fick rycka in för att hjälpa till och jag bad henne skicka in Ester som nog ändå inte kunde stå till så mycket hjälp där ute i leran xD
En liten stund senare var hela min övervåning tjejifierad - ett stort moln av hårspray och parfym hängde i luften, fyra glada tjejer irrade runt som små höns och drinkar stod lite här och var i rummen.
Väl färdiga satte vi oss på mitt golv och hade lite tjejsnack och när vi kände oss tillräckligt peppade körde pappa in oss till Harrys!

From that moment and on, I just knew that I was alive!


Väl hemma hos mig igen fick jag reda på att jag kanske behövde cykla in till stan(!!) för att hämta Bex, men som tur väl var så löste det sig och jag kunde gå och lägga mig för att soooova....


(tog fler bilder än dom här, men kände att jag inte kunde lägga upp alla om jag fortfarande ville ha några vänner kvar... xD )


Carro plattar håret på mitt golv.


Drinkar och lite andra onyttigheter.. :)


En Caroline :P


Jag och Ester.


Bara en som lyckats få på sig sina skor... xD


Glada tjejer påväg till bilen mot Harrys  :D


Sen blev det inga fler bilder för kameran låg i min väska som jag självklart hängde in i garderoben på Harrys och hade alldeles för kul för att hämta.. ;)
Tack tjejer för förfesten och för en superbra kväll! :D

Kommentarer
Postat av: mamma Anna

Wow vilka snygga brudar, snuggast i stan, Kram

2010-11-03 @ 11:25:02
Postat av: beccis

tack själv linnéa! de var en grym kväll ;D

och klart jag fick på mej skorna först, jag är ju bääääst :D

2010-11-03 @ 17:51:48
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0