Wihoo

Blev lite löpning till på gymmet och sen lite styrketräning. Det gick bra med knät att springa, men när jag klev av löpbandet så la jag mig nästan på marken för knät gav vika..
Höjde musiken på MP3:n för att bli lite peppad och gjorde lite mag-övningar. Jag blir så glad och mår så bra av att träna!

När man dansar runt på gymmet i tron om att man är helt ensam och sedan inser att det står en kille och tittar på en börjar man fundera på om man blivit lite galen trots allt xD

Hade lite tid över innan jag skulle laga mat innan, så jag bestämde mig för att fota min nuvarande sängkamrat - en jätte stor nalle som jag fick av pappa när jag var mindre!
Låter lite konstigt kanske, men det kom jag ju fram till idag att jag faktiskt är..  ;)


Kommentarer
Postat av: mamma Anna

GosFia!! Mysig sängkompis ju. Kraaaaam

2010-11-21 @ 21:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0