ZzzZzzz

Jahopp, uppe tidigt idag igen för att göra Catti en tjänst. Har ingen än mig själv att skylla för att jag är sjukt trött då jag inte somnade förrän fyra i natt.. xD

Måste bara säga det att åka moped i pyjamas är något speciellt, men att bli skjutsad av sin styvsyster med två resväskor iklädd pyjamas är nog ännu mer speciellt :P
Hemma igen tog jag en kopp kaffe med kusinen som låg på bar-stolarna med brödrosten som kudde. Lite smått damp över att internet inte funkade, att det är fint väder när jag inte har någon kamera och att tvättmaskinen aldrig blir färdig..

En liten stunds vila och en bror som fixat mitt internetproblem behövdes nog, för nu är humöret påväg upp igen och jag ska gå ner för att fixa lite lunch!
Vi får se vad det blir av dagen sen, kanske gymmet eller en fika på stan? :)


Kommentarer
Postat av: Anna F

tackar så mycket för att du supportade med skjuts och väskor :)

2010-11-04 @ 15:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0