Första lördagen i Linnéa Michelsen's nya liv!

Gick upp kl.08:00 och gjorde frukost åt famijen. Mamma kom och hämtade mig, julia och simon för att bjuda oss på fika på Snipen. Gick runt lite på marknaden och hjälpte mamma att hitta ny tungpiercing (Y)
Sprang förbi JC också och köpte en biljett åt Bex till Harrys på tisdag, kommer bli sååå kul! :D

Sen hem och byta om och vidare till Ella.
Blev bjuden på fika hos Emma och Per, sen tog jag med mig Ella hem för ännu mera bus :)

Här kommer lite bilder på busungen :P
(några är tagna av jjuliamichelsen.blogg.se och några av mig själv)



Kommentarer
Postat av: elina

ååh, så kul att du har startat blogg :D

vad har den i pannan?? korv? :P

2010-10-31 @ 00:06:52
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: Julia

haha, det är nån sak som försvinner sen när hon blir äldre, hon föddes me den.. "korven" har redan blivit mindre, men fall den inte försvinner ska dom operera bort den :)

2010-10-31 @ 15:31:48
URL: http://jjuliamichelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0