11



Idag fyller lillasyster tonåring - hela tretton år!!
Underbara älskade syster, när jag va lika gammal som du gjorde jag så himla mycket fel - men du, du har lyckats hålla dig borta från allt bus jag höll på mig än så länge.
Jag är riktigt stolt över dig!
Tonårstrotset är liksom en del i ens uppväxt så det får man bara acceptera, men sålänge du håller dig borta från allt annat så kommer jag fortfarande vara stolt över dig :)

Halvt kaos idag på morgonen. Lillasyster blev jätteglad när hon fick en ONE-klocka av mig, men sen blev hon lite arg och ledsen p.g.a all stress m.m när vi skulle åka till skolan. Skönt att allt löste sig tillslut :)
Nu håller vi tummarna för att resten av dagen ska bli super-bra! (y)


Lillasysters blogg!

Nehe, nu ska jag plocka ihop mina saker och hämta födelsedagsbarnet i skolan! :*





Kommentarer
Postat av: Julia

Hälsa Grattis till den lilla tonåringen!! (:



11 dagar kvar helt sjukt!!!! (:

2011-04-08 @ 21:21:39
URL: http://lifeisall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0