12


Åååh vad jag saknar gc!!


Övningskörde till skolan idag :) Jag var skit-nervös för jag skulle lämna lillasyster och Tobbe på Gröndal innan jag körde till Figy! Hade miljoner tankar om hur illa det kunde gå, hur många kärringstopp jag skulle få och hur många högstadie-elever som skulle bli påkörda - men alla överlevde och hela körningen gick faktiskt helt okej :D

Idag är det "stektisk med kallsås och koktpotatis" - funderar på om personen som skriver vår matsedel går på SFI...

Efter skolan kommer Stefan hit, han ska på anställningsintervju på Ibis och sen ska han shoooooppa med mig :D

Vet inte riktigt vad som händer mer idag, men nu måste jag nog plugga lite :*




Kommentarer
Postat av: elina.

whohoww, stektisk ;) 12 ynkliga dagar tills vi når paradiset, host *

2011-04-07 @ 09:39:17
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: Julia

Vi måste ju nästan lära ut hur man stavar!!!(:

Hoppas du hade det trevligt med stefan idag, vill veta alla hemligheter imon ;D<3 haaahah

2011-04-07 @ 22:45:15
URL: http://lifeisall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0