14


EXAKT TVÅ VECKOR IDAG!! -Kan ni fatta det flickor? :o

Hade redovisning om kroppsfixering idag - tyckte faktiskt att det gick väldigt bra. Lyckades få igång en liten diskussion efteråt och sen berömde läraren ("snygg-erik") hela klassen för att klassen varit så duktiga :D
Efter beep-testet (som jag for the record failade totalt på för jag blev tvungen att springa iväg och kissa) på idrotten så stannade jag, majsan och julia kvar en stund i gymmet och pratade om vi skulle kunna köpa ut alkohol/tobak till yngre nu när vi själva blir 18..? Intressant samtalsämne som väckte många olika åsikter och tankar :)

Sen blev det teorikurs med Martin, moppetur i ösregnet hem och nu sitter jag här och fryser i mys-pyskläder :*



Kommentarer
Postat av: beccis

tänk att om två veckor så liksom har vi avklarat första dagen på vårt lilla äventyr! galet!

2011-04-05 @ 21:10:17
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Mamma Anna

ÅÅÅÅ vad vacker du är min Ängel! Kram mamma

2011-04-05 @ 21:23:51
Postat av: Julia

fy vad jag längtar nu det skakar i hela kroppen av glädje :D

Tänk om exakt två veckor vid denna tiden så är vi på stan och bara lever livet :D:D

Kram <3<3

2011-04-05 @ 22:14:02
URL: http://lifeisall.blogg.se/
Postat av: Maja.

Galet hur fort tiden går:D finis bild!

2011-04-06 @ 14:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0